Σάββατο 14 Απριλίου 2012

ΠΡΕΖΑ TV ©: Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΑΔΩΝΙ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ ΣΤΟ ΓΙΑΟΥΡΤΩΜΑ ΠΟΥ ...


ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΣΟΥΜΕ ΠΩΣ Ο ΑΔΩΝΙΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ ΥΠΕΓΡΑΨΕ ΤΟΣΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΠΗΚΕ ΣΤΟ ΔΝΤ...ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΠΙΚΥΡΏΝΕΤΑΙ ΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΠΛΟΥΤΟΥ,ΚΑΤΑΔΙΑΖΟΝΤΑΣ ΜΑΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΣΕ ΜΟΝΙΜΗ ΦΤΩΧΙΑ ΚΑΙ ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ...

"Κάποτε σε αυτή τη χώρα εαν έβλεπαν ένα νεαρό ζευγάρι να είναι σε ένα ζαχαροπλαστείο Μ. Πέμπτη βράδυ μετά την Εκκλησία, να δέχεται ξαφνικά επίθεση από μία ομάδα τραμπούκων, όλοι θα ένιωθαν ντροπή.



Η κοινωνία μας όμως είναι γεμάτη μίσος. Το μίσος θα φέρει αίμα και όσοι ανοήτοι χαίρονται, ας θυμούνται αυτές τις πράξεις της ντροπής, όταν θα έρθει η δική τους σειρά στη ζούγκλα που επιτρέπουμε σιγά σιγά να μετατρέπεται η χώρα.


Εγώ τους συγχωρώ και εκείνα τα μικρά παιδιά που ήρθαν ξαφνικά από το δήθεν

Παρασκευή 13 Απριλίου 2012

ΤΕΜΠΗ: 9 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ 21 ΝΕΚΡΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ


Δυστύχημα στα Τέμπη 14-3-2003 από Miss-Jessy-Lays


ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ
Ήταν απόγευμα της 13ης Απριλίου του 2003, όταν 21 αγγελούδια μαθητές του Λυκείου Μακροχωρίου Ημαθίας, άφησαν την τελευταία τους πνοή στην άσφαλτο, σε ένα από τα πιο τραγικά και αδύνατα να χωρέσει ο νους τροχαίο δυστύχημα, στην κοιλάδα των Τεμπών.
Εννέα χρόνια μετά, οι θλιβερές μνήμες ξυπνούν κάθε τέτοια μέρα, όμως όπως φαίνεται, δεν είναι αρκετές για να διορθωθούν σφάλματα και παραλείψεις που εξακολουθούν να στοιχίζουν ανθρώπινες ζωές.

Απόδειξη αυτού, η Ελλάδα καταλαμβάνει την πρώτη θέση μεταξύ των 27 χωρών της ΕΕ, σε  θανάτους από τροχαία δυστυχήματα, ενώ το ετήσιο κόστος από τις επιπτώσεις τους στη χώρα εκτιμάται στα 14 δισεκατομμύρια ευρώ.
Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία που παρουσιάστηκαν πριν λίγες ημέρες στα Χανιά, στο πλαίσιο συνέντευξης τύπου για την παρουσίαση εκδηλώσεων οδικής ασφαλείας, τα τελευταία 50 χρόνια οι νεκροί από τροχαία δυστυχήματα στην Ελλάδα ξεπερνούν τις 120.000.
Οι αιτίες των τροχαίων είναι πολλές, αλλά "πρωταγωνιστικό" ρόλο παίζουν ο παράγοντας άνθρωπος και η κακή κατάσταση του οδικού δικτύου.
Η στιγμή που σταμάτησε ο χρόνος...
Η επιστροφή από την τριήμερη εκδρομή της πρώτης τάξης του λυκείου Μακροχωρίου Ημαθίας στην Αθήνα, διακόπηκε στο 38ο χιλιόμετρο της εθνικής οδού Αθήνας – Θεσσαλονίκης, στο ύψος των Τεμπών.
Ήταν λίγο πριν τις 7.30 μμ, όταν σε ένα στενό σημείο του δρόμου στην κοιλάδα των Τεμπών, στο λεωφορείο που μετέφερε τους μαθητές, είχε στήσει καρτέρι ο θάνατος, "μεταμορφωμένος" σε νταλίκα που μετέφερε νοβοπάν και μελαμίνες.
Το εμπόρευμα αποκολλήθηκε από την νταλίκα του οδηγού Δ.Ν. Ένα μέρος του εμπορεύματος έπεσε στο δρόμο, ενώ ένα άλλο θέρισε το λεωφορείο, με το οποίο διασταυρώθηκε εκείνη τη στιγμή, του οποίου την αριστερή πλευρά "ξύρισε".
Διαλυμένα καθίσματα, κομμένες λαμαρίνες, σπασμένα τζάμια.. διαμελισμένα παιδικά κορμιά και φωνές τρόμου, συνέθεταν το σκηνικό φρίκης, που εκτυλίχθηκε στο σημείο που σταμάτησε η πορεία του λεωφορείου.
Θρήνος στα νοσοκομεία
Θεσσαλονίκη, Βέροια, Κατερίνη και Λάρισα έστειλαν ασθενοφόρα και δυνάμεις της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας και της ΕΜΑΚ, ενώ στήθηκε ολόκληρη επιχείρηση από τη Θεσσαλία και την κεντρική Μακεδονία, για την όσο το δυνατό γρηγορότερη μεταφορά των τραυματιών στα νοσοκομεία και την αποκατάσταση της κυκλοφορίας.
Περίπου δύο ώρες χρειάστηκαν για να απεγκλωβιστούν όλοι οι τραυματίες και να μεταφερθούν στα νοσοκομεία της Λάρισας και της Κατερίνης. Τα ασθενοφόρα έφταναν το ένα μετά το άλλο μεταφέροντας νεκρούς και διακομίζοντας τραυματίες.
Τους γονείς, που μεταφέρθηκαν στα νοσοκομεία με λεωφορεία, έσπευσαν να στηρίξουν και ιδιώτες ψυχολόγοι και κοινωνικοί λειτουργοί, ενώ από το νοσοκομείο γίνονταν εκκλήσεις για φιάλες αίματος.
Οι νεκροί και οι τραυματίες μεταφέρθηκαν στα νοσοκομεία της Λάρισας και της Κατερίνης, ενώ η ιατροδικαστής της Λάρισας, ζήτησε τη μεταφορά όλων των νεκρών στο νοσοκομείο της Λάρισας, προκειμένου να γίνει εκεί η αναγνώρισή τους.
Η δικαστική απόφαση πεντέμισυ χρόνια μετά
Τον Οκτώβριο του 2008 το Τριμελές Πλημμελειοδικείο Λάρισας έκρινε αθώο τον οδηγό του μοιραίου λεωφορείου Κ. Μ., που ήταν μεταξύ των τραυματιών.
Ένοχοι για ανθρωποκτονία εξ’ αμελείας κατά συρροή, σωματικές βλάβες κατά συρροή και διατάραξη της ασφάλειας συγκοινωνιών, κρίθηκαν ο Αθ. Σ., πρόεδρος της εταιρείας "Ακρίατας Α. Ε." για λογαριασμό της οποίας μεταφέρονταν η ξυλεία στην νταλίκα, και η διευθύνουσα σύμβουλος Λ. Σ., οι οποίοι καταδικάστηκαν σε συνολική ποινή φυλάκισης 4 ετών, 11 μηνών και 15 ημερών έκαστος.
Για τους καταδικασθέντες, το δικαστήριο δέχθηκε τα ελαφρυντικά του προτέρου εντίμου βίου, καθώς και ότι επιδίωξαν στη συνέχεια να άρουν τις συνέπειες των πράξεών τους (η εταιρεία πλήρωσε συνολικά για αποζημιώσεις το ποσό των 8.500.000 ευρώ), ενώ η εισαγγελέας της έδρας απέρριψε το αίτημα αναστολής της ποινής και την μετέτρεψε προς 10 ευρώ ημερησίως.
Σοφία Κατσαρέλη
http://news247.gr/eidiseis/afieromata/temph_ennea_xronia_meta_thn_tragwdia.1733138.html
ΠΡΕΖΑ TV

Επίθεση με γιαούρτια στον Άδωνι Γεωργιάδη

Ο Παλιατσος

Όταν ένας Πρόεδρος της Δημοκρατίας υπερασπίζεται τη Δημοκρατία


11 Απριλίου 2012
Όταν ένας Πρόεδρος της Δημοκρατίας υπερασπίζεται τη Δημοκρατία
Του Χρήστου Μαγγούτα


Αν είχα τη δύναμη θα προτιμούσα ως πρόεδρο της Ελληνικής Δημοκρατίας όχι εσάς αλλά τον Ισλανδό πρόεδρο, τον Όλαφουρ Ράγκναρ Γκρίμσον. Μπορεί να καυχιόμαστε ότι εμείς γεννήσαμε τη δημοκρατία, αλλά πάει καιρός πια που δεν έχουμε συγγένεια μαζί της.

Όταν το ισλανδικό Κοινοβούλιο ενέκρινε κάποιο νόμο παρόμοιο με το Μνημόνιο 1 και στάλθηκε για επικύρωση στον πρόεδρο της δημοκρατίας, αυτός ενεργοποίησε το μόνο...
δικαίωμα που είχε, όπως κι εσείς: δεν το υπέγραψε και κάλεσε το λαό σε δημοψήφισμα. Ήταν η πρώτη φορά που έγινε δημοψήφισμα στη χώρα αυτή. Η εξήγηση ήταν σαφής: «Δε μπορώ εγώ ή οι λίγοι βουλευτές που ψήφισαν αυτό το νόμο να αναλάβω την ευθύνη να επικυρώσω ένα νόμο που θα επηρεάσει τη ζωή κάθε πολίτη της χώρας μου. Σε ένα τόσο σοβαρό θέμα μόνο ο λαός μπορεί να αποφασίσει».

Το δημοψήφισμα έγινε και ο λαός απέρριψε το νόμο. Δεν είχε άδικο: τρεις τράπεζες είχαν δανειστεί

Mrb για την Β΄Αθηνών -> Τρίτο κόμμα το ΠαΣοΚ

μεσω Γρεκι

Μια δημοσκόπηση στην μεγαλύτερη σε πληθυσμό περιφέρεια...
της Ελλάδος που στέλνει μηνύματα