Σάββατο 14 Απριλίου 2012

Τραγωδία στην Ιταλία - Νεκρός ο ποδοσφαιριστής της Λιβόρνο...

Τα υποβρύχια του Άκη, ποιος υπουργός Άμυνας τα παρέλαβε

μεσω Αλεπου του ολυμπου




Έχω μια απορία.

Ο Άκης συνελήφθη χθες για ξέπλυμα μαύρου χρήματος από την αγορά των υποβρυχίων.

Τα υποβρύχια, ποιος υπουργός Άμυνας τα παρέλαβε, οέο;

Ιδού λοιπόν τι έγραφε στις 12 Μαρτίου 2010 το προσκείμενο στο ΠΑΣΟΚ, ΕΘΝΟΣ, αφού υπενθυμίσουμε ότι η κυβέρνηση της ΝΔ (Μεϊμαράκης) δεν τα παραλάμβανε επειδή το “Παπανικολής” …έγερνε:

Με διαδικασίες-εξπρές εντός τριάντα ωρών τα αρμόδια συμβούλια του Πολεμικού Ναυτικού «έκλεισαν» το θέμα των υποβρυχίων που παρέμενε ανοιχτό επί πέντε χρόνια, έτσι ώστε να ανοίξει ο δρόμος πώλησης των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά. Παράλληλα, στο υπουργείο Άμυνας γίνονταν διαπραγματεύσεις μεταξύ των τριών πλευρών για να επιτευχθεί συμφωνία η οποία αναμένεται να επικυρωθεί επισήμως την ερχόμενη Πέμπτη.

Στις διαπραγματεύσεις συμμετείχαν ο υπουργός Άμυνας Ευ. Βενιζέλος, I. Safa από την Abu Dhabi Mar και H. Atzpontien από τη γερμανική κοινοπραξία TKMS.

Σε ό,τι αφορά το επίμαχο θέμα του υποβρυχίου «Παπανικολής», που επί πέντε χρόνια δεν το παρελάμβανε το Πολεμικό Ναυτικό, διότι, ..όπως υποστήριζε, παρουσίαζε ανυπέρβλητα τεχνικά προβλήματα, αποφασίστηκε από τη νυν κυβέρνηση να παραληφθεί, αλλά να πουληθεί σε τρίτη χώρα. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο Λιβανέζος επιχειρηματίας Ι. Safa ανέλαβε να πουλήσει το «Παπανικολής» στο Abu Dhabi!
Πώς έστησε την δουλειά ο Άκης
Όπως επισημαίνει ο Αργύρης Ντινόπουλος, βουλευτής της Ν.Δ και μέλος της εξεταστικής για τα υποβρύχια η δουλειά από την παρέα του Άκη είχε στηθεί έξυπνα. Μετά τα Ίμια. Ποιος θα τολμούσε, τότε, να αρνηθεί την θωράκιση του Αιγαίου με νέα υποβρύχια; Κάπως έτσι «απλοποιήθηκαν» και οι διαδικασίες. Απευθείας ανάθεση στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά. Τα οποία, μετά, εξαγόρασαν οι Γερμανοί. Και οι μίζες άρχισαν να ρέουν. Αλλά υποβρύχια δεν παίρναμε.
Όμως οι Γερμανοί εισέπραξαν συνολικά 2.033.100.000 ευρώ!

Το ενδιαφέρον, όμως, στην ιστορία αρχίζει μετά.

Το 2010 ήταν γνωστές οι μίζες του Άκη. Και η έρευνα της γερμανικής δικαιοσύνης για το σκάνδαλο .

Και τι κάνει τον Σεπτέμβριο του 2010 ο τότε υπουργός εθνικής άμυνας – και σημερινός αρχηγός του ΠΑΣΟΚ – Ευάγγελος Βενιζέλος ; Ξεπλένει την αμαρτωλή σύμβαση του Άκη. Με νέα σύμβαση. Που, μάλιστα, την φέρνει στην Βουλή για να έχει και ισχύ νόμου ! Και πόσα, επιπλέον, λεφτά δίνει ο Βενιζέλος στους Γερμανούς; Κρατηθείτε : 
1.300.000.000 ευρώ. Εν μέσω μνημονίου.

Όσο για τις θέσεις εργασίας που όπως έγραφε τότε το ΕΘΝΟΣ διασφάλισε ο κ. Βενιζέλος διαβάστε εδώ: «Ναυαγεί» η συμφωνία Βενιζέλου για Σκαραμαγκά.
γράφει ο Οφις Ιοβόλος

Την υπεράσπιση του Άκη Τσοχατζόπουλου και την πολιτική προστασία του είχε αναλάβει επί σειρά ετών 
το ΠΑΣΟΚ, και ειδικότερα πρωτοκλασάτα στελέχη του, όπως ο Ευάγγελος Βενιζέλος και ο Ανδρέας Λοβέρδος, οι οποίοι τώρα ευαγγελίζονται την κάθαρση. Όπως φαίνεται στα έγγραφα που δημοσιεύουμε Βενιζέλος και Λοβέρδος υπερασπίζονταν τον Άκη με κάθε τρόπο στην Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής, η οποία διερευνούσε ένα ακόμη εξοπλιστικό σκάνδαλο στο οποίο εμπλεκόταν ο πρώην υπουργός Άμυνας. Πρόκειται για το σκάνδαλο των ρωσικών αντιαεροπορικών συστημάτων TOR-M1. Στο επίκεντρο εκείνου του σκανδάλου ήταν τα εκατομμύρια ευρώ που κατέληξαν στην offshore εταιρία «Bluebell». Η εξεταστική επιτροπή που έκανε το ΠΑΣΟΚ δεν άνοιξε τους λογαριασμούς αυτής της εταιρείας κι έτσι ο Άκης απαλλάχθηκε με τις υπογραφές του Βενιζέλου και του Λοβέρδου. Αντιθέτως η δικαιοσύνη τους άνοιξε κι έτσι στοιχειοθετήθηκε η κατηγορία του ξεπλύματος βρόμικου χρήματος και ο Άκης βρίσκεται στην … ΓΑΔΑ.

Διαβάστε όμως το πόρισμα (κάντε κλικ στις φωτό από κάτω για μεγέθυνση και διαβάστε το κείμενο) της εξεταστικής που συνυπογράφουν ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ και ο Λοβέρδος: «Δεν προκύπτει κανένα στοιχείο πιθανής τέλεσης ποινικού αδικήματος από τους πρώην υπουργούς Εθνικής Άμυνας, κ.κ. Απόστολο-Αθανάσιο Τσοχατζόπουλο και Γιάννο Παπαντωνίου και τα στελέχη της πολιτικής και στρατιωτικής ηγεσίας του υπουργείου Εθνικής Άμυνας, που επί μήνες προσεβλήθησαν και διασύρθηκαν αδίκως»… από τη ΝΔ.
από το antinews
http://attikanea.blogspot.com/2012/04/blog-post_6256.html#more

ΠΡΕΖΑ TV ©: Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΑΔΩΝΙ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ ΣΤΟ ΓΙΑΟΥΡΤΩΜΑ ΠΟΥ ...


ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΣΟΥΜΕ ΠΩΣ Ο ΑΔΩΝΙΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ ΥΠΕΓΡΑΨΕ ΤΟΣΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΠΗΚΕ ΣΤΟ ΔΝΤ...ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΠΙΚΥΡΏΝΕΤΑΙ ΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΠΛΟΥΤΟΥ,ΚΑΤΑΔΙΑΖΟΝΤΑΣ ΜΑΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΣΕ ΜΟΝΙΜΗ ΦΤΩΧΙΑ ΚΑΙ ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ...

"Κάποτε σε αυτή τη χώρα εαν έβλεπαν ένα νεαρό ζευγάρι να είναι σε ένα ζαχαροπλαστείο Μ. Πέμπτη βράδυ μετά την Εκκλησία, να δέχεται ξαφνικά επίθεση από μία ομάδα τραμπούκων, όλοι θα ένιωθαν ντροπή.



Η κοινωνία μας όμως είναι γεμάτη μίσος. Το μίσος θα φέρει αίμα και όσοι ανοήτοι χαίρονται, ας θυμούνται αυτές τις πράξεις της ντροπής, όταν θα έρθει η δική τους σειρά στη ζούγκλα που επιτρέπουμε σιγά σιγά να μετατρέπεται η χώρα.


Εγώ τους συγχωρώ και εκείνα τα μικρά παιδιά που ήρθαν ξαφνικά από το δήθεν

Παρασκευή 13 Απριλίου 2012

ΤΕΜΠΗ: 9 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ 21 ΝΕΚΡΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ


Δυστύχημα στα Τέμπη 14-3-2003 από Miss-Jessy-Lays


ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ
Ήταν απόγευμα της 13ης Απριλίου του 2003, όταν 21 αγγελούδια μαθητές του Λυκείου Μακροχωρίου Ημαθίας, άφησαν την τελευταία τους πνοή στην άσφαλτο, σε ένα από τα πιο τραγικά και αδύνατα να χωρέσει ο νους τροχαίο δυστύχημα, στην κοιλάδα των Τεμπών.
Εννέα χρόνια μετά, οι θλιβερές μνήμες ξυπνούν κάθε τέτοια μέρα, όμως όπως φαίνεται, δεν είναι αρκετές για να διορθωθούν σφάλματα και παραλείψεις που εξακολουθούν να στοιχίζουν ανθρώπινες ζωές.

Απόδειξη αυτού, η Ελλάδα καταλαμβάνει την πρώτη θέση μεταξύ των 27 χωρών της ΕΕ, σε  θανάτους από τροχαία δυστυχήματα, ενώ το ετήσιο κόστος από τις επιπτώσεις τους στη χώρα εκτιμάται στα 14 δισεκατομμύρια ευρώ.
Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία που παρουσιάστηκαν πριν λίγες ημέρες στα Χανιά, στο πλαίσιο συνέντευξης τύπου για την παρουσίαση εκδηλώσεων οδικής ασφαλείας, τα τελευταία 50 χρόνια οι νεκροί από τροχαία δυστυχήματα στην Ελλάδα ξεπερνούν τις 120.000.
Οι αιτίες των τροχαίων είναι πολλές, αλλά "πρωταγωνιστικό" ρόλο παίζουν ο παράγοντας άνθρωπος και η κακή κατάσταση του οδικού δικτύου.
Η στιγμή που σταμάτησε ο χρόνος...
Η επιστροφή από την τριήμερη εκδρομή της πρώτης τάξης του λυκείου Μακροχωρίου Ημαθίας στην Αθήνα, διακόπηκε στο 38ο χιλιόμετρο της εθνικής οδού Αθήνας – Θεσσαλονίκης, στο ύψος των Τεμπών.
Ήταν λίγο πριν τις 7.30 μμ, όταν σε ένα στενό σημείο του δρόμου στην κοιλάδα των Τεμπών, στο λεωφορείο που μετέφερε τους μαθητές, είχε στήσει καρτέρι ο θάνατος, "μεταμορφωμένος" σε νταλίκα που μετέφερε νοβοπάν και μελαμίνες.
Το εμπόρευμα αποκολλήθηκε από την νταλίκα του οδηγού Δ.Ν. Ένα μέρος του εμπορεύματος έπεσε στο δρόμο, ενώ ένα άλλο θέρισε το λεωφορείο, με το οποίο διασταυρώθηκε εκείνη τη στιγμή, του οποίου την αριστερή πλευρά "ξύρισε".
Διαλυμένα καθίσματα, κομμένες λαμαρίνες, σπασμένα τζάμια.. διαμελισμένα παιδικά κορμιά και φωνές τρόμου, συνέθεταν το σκηνικό φρίκης, που εκτυλίχθηκε στο σημείο που σταμάτησε η πορεία του λεωφορείου.
Θρήνος στα νοσοκομεία
Θεσσαλονίκη, Βέροια, Κατερίνη και Λάρισα έστειλαν ασθενοφόρα και δυνάμεις της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας και της ΕΜΑΚ, ενώ στήθηκε ολόκληρη επιχείρηση από τη Θεσσαλία και την κεντρική Μακεδονία, για την όσο το δυνατό γρηγορότερη μεταφορά των τραυματιών στα νοσοκομεία και την αποκατάσταση της κυκλοφορίας.
Περίπου δύο ώρες χρειάστηκαν για να απεγκλωβιστούν όλοι οι τραυματίες και να μεταφερθούν στα νοσοκομεία της Λάρισας και της Κατερίνης. Τα ασθενοφόρα έφταναν το ένα μετά το άλλο μεταφέροντας νεκρούς και διακομίζοντας τραυματίες.
Τους γονείς, που μεταφέρθηκαν στα νοσοκομεία με λεωφορεία, έσπευσαν να στηρίξουν και ιδιώτες ψυχολόγοι και κοινωνικοί λειτουργοί, ενώ από το νοσοκομείο γίνονταν εκκλήσεις για φιάλες αίματος.
Οι νεκροί και οι τραυματίες μεταφέρθηκαν στα νοσοκομεία της Λάρισας και της Κατερίνης, ενώ η ιατροδικαστής της Λάρισας, ζήτησε τη μεταφορά όλων των νεκρών στο νοσοκομείο της Λάρισας, προκειμένου να γίνει εκεί η αναγνώρισή τους.
Η δικαστική απόφαση πεντέμισυ χρόνια μετά
Τον Οκτώβριο του 2008 το Τριμελές Πλημμελειοδικείο Λάρισας έκρινε αθώο τον οδηγό του μοιραίου λεωφορείου Κ. Μ., που ήταν μεταξύ των τραυματιών.
Ένοχοι για ανθρωποκτονία εξ’ αμελείας κατά συρροή, σωματικές βλάβες κατά συρροή και διατάραξη της ασφάλειας συγκοινωνιών, κρίθηκαν ο Αθ. Σ., πρόεδρος της εταιρείας "Ακρίατας Α. Ε." για λογαριασμό της οποίας μεταφέρονταν η ξυλεία στην νταλίκα, και η διευθύνουσα σύμβουλος Λ. Σ., οι οποίοι καταδικάστηκαν σε συνολική ποινή φυλάκισης 4 ετών, 11 μηνών και 15 ημερών έκαστος.
Για τους καταδικασθέντες, το δικαστήριο δέχθηκε τα ελαφρυντικά του προτέρου εντίμου βίου, καθώς και ότι επιδίωξαν στη συνέχεια να άρουν τις συνέπειες των πράξεών τους (η εταιρεία πλήρωσε συνολικά για αποζημιώσεις το ποσό των 8.500.000 ευρώ), ενώ η εισαγγελέας της έδρας απέρριψε το αίτημα αναστολής της ποινής και την μετέτρεψε προς 10 ευρώ ημερησίως.
Σοφία Κατσαρέλη
http://news247.gr/eidiseis/afieromata/temph_ennea_xronia_meta_thn_tragwdia.1733138.html
ΠΡΕΖΑ TV

Επίθεση με γιαούρτια στον Άδωνι Γεωργιάδη

Ο Παλιατσος