Σάββατο 20 Οκτωβρίου 2012

Ο καθένας λέει την μαλακια του , ας πω και εγώ την δικά μου


Σε δήλωση  του ο  βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας Μάκης Βορίδης, ειπε πως  είναι θετικός στον πλειστηριασμό, ακόμα και των πρώτων κατοικιών, για την αποπληρωμή των δανείων προς τις τράπεζες

Καλή η μαλακια που είπες Μάκη 
να πω και εγώ την δική μου τώρα 


Έχετε ξεσαλώσει ρεΖήμενς ,ΤσουκατοςΜαντελης, δρακουμελ με όλο του το σοι
Ολυμπιακοί αγώνες , μεσογειακοί αγώνες (2013), εργολάβοιδιόδια, αποκρατικοποιήσεις,
Στικάκια στη τσέπη αντί για το γραφείο του υπουργείου , μπεμβε για ιδιωτική χρήση αντί για υπουργείο οικονομικών,
Προμήθειες,  υποβρύχια που γέρνουνκομματικοί διορισμοί και ρουσφέτια
Καταπάτηση του συντάγματος και του εκλογικού σώματος
Χρηματιστήριο ,κούρεμα ασφαλιστικών ταμείων, ανεργία στο 30% , συντάξεις και μισθοί

ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΧΩΡΙΣ ΔΟΥΛΕΙΑ Η ΜΕ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΧΡΗΣΤΗ?

Ήρθε λοιπόν, μοιραία, η εποχή που πρέπει εκατομμύρια κόσμου να αναθεωρήσουν όλα όσα ήξεραν. Αφού όλα όσα ήξεραν, ξεκίναγαν από μια  στάνταρ βάση. Δουλειά. Και όχι απλά δουλειά. Αλλά κάτι που να εξασφαλίζει τα προς το ζην. Από αυτό το σημείο ξεκίναγαν όλα τα σχέδια που μπορούσε να κάνει κάποιος για τη ζωή του, όλα τα σχέδια που θα μπορούσε να κάνει για τα παιδιά του και για τα γεράματά του. Από εκεί ξεκινούσε επίσης η θεμέλια λίθος ενός πολιτεύματος. Ο νομιμόφρων πολίτης.

Αυτά τα εκατομμύρια νομίμοφρονων πολιτών δεν είχαν καν στο πίσω μέρος του μυαλού τους τι ακριβώς θα κάνουν αν τους αφαιρεθεί από πάνω τους η δυνατότητα να έχουν ένα εισόδημα, οποιαδήποτε κι αν είναι η ιδιότητά τους. Δηλαδή απόφοιτοι δημοτικού, λυκείου, πανεπιστήμιου, ελεύθεροι επαγγελματίες, τεχνίτες, εργάτες και οτιδήποτε άλλο. Όλοι αυτοί οι άνθρωποι δεν είχαν καμιά απολύτως γνώση του τι σημαίνει να μείνεις εκτός συστήματος.

Και με δεδομένο πως στα πλάνα τους δεν υπήρχε το ενδεχόμενο να γίνουν πουτάνες, νταβατζήδες, μπράβοι, κλέφτες, δολοφόνοι ή απλά άστεγοι που θα τη βγάζουν στα παγκάκια και στους υπονόμους, το μεγάλο ερώτημα πέφτει βαριά κι ασήκωτα στο τραπέζι. Τι στο διάολο θα κάνουμε. Χωρίς εισόδημα δεν ζεις. Με εισόδημα πέντε - έξι κατοστάρικα και σε πολλές περιπτώσεις κάτω από αυτό δεν ζεις. Δεν μπορείς όχι απλά να πληρώσεις όσα σου ζητάνε από το κράτος, δεν μπορείς να πληρώσεις για σπίτι, για φαΐ, δεν μπορείς να μεγαλώσεις παιδιά ούτε να γεννήσεις νέα, δεν μπορείς να τη βγάλεις καθαρή σε κανένα τομέα.

Κι όταν λέμε δεν μπορείς, είναι ξεκάθαρο. Η επιβίωση καθορίζεται από τις αντοχές του κάθε ατόμου και τις δυνατότητες του να φάει, να κοιμηθεί κάπου, να ζεσταθεί, να γιατρέψει την αρρώστια του. Δεν εξαρτάται από ΠΟΤΕ ΘΑ ΓΙΝΕΙ Η ΓΑΜΗΜΕΝΗ ΑΝΑΚΑΜΨΗ. Δεν υπάρχουν άνθρωποι γκουρού σ΄αυτό το τόπο που να μπουν κάτω από το χώμα για ένα δυο χρόνια κρατώντας την αναπνοή τους μέχρι η ντόπια και ξένη Τρόικα να δώσουν το σήμα. Εμπρός μαρς τώρα τρως!!

Το πότε θα υπάρξει πλεόνασμα, ανάπτυξη, εξόφληση του χρέους, επενδύσεις από όποιον του κ@υλώσει, δεν είναι σε συνάρτηση με το πως θα ΕΠΙΒΙΩΣΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΧΤΕΣ, ΣΗΜΕΡΑ, ΑΥΡΙΟ, ΤΩΡΑ. Οι θυσίες του ελληνικού λαού , φράση καραμέλα στα χείλη των θρασύτατων, δεν είναι τρόπος του λέγειν, είναι η στυγνή πραγματικότητα που σιγά σιγά γίνεται κυριολεξία. Δεν θα είναι θυσία τρόπος του λέγειν, αλλά η στυγνή πραγματικότητα. Όσοι αφαίρεσαν και όσοι θα αφαιρέσουν τη ζωή τους απελπισμένοι είναι ΘΥΣΙΑ ΑΙΜΑΤΟΣ. Όσοι ασθενείς πεθάνουν γιατί δεν θα μπορούν να πάρουν φάρμακα ή να κάνουν ένα χειρουγείο, μια θεραπεία επίπονη, μια παρακολούθηση προσεκτική ενός σοβαρού προβλήματος υγείας θα είναι ΘΥΣΙΑ ΑΙΜΑΤΟΣ. Όσοι άνθρωποι πεθάνουν από πείνα, κρύο, κακουχίες, θα είναι ΘΥΣΙΑ ΑΙΜΑΤΟΣ. Δεν είναι απαραίτητο ότι θα το μάθουν τα γελοία ΜΜΕ. Δεν είναι απαραίτητο πως εμείς οι υπόλοιποι θα το ξέρουμε. Θα συμβαίνει γύρω μας. Θα το ξέρουν οι νεκροθάφτες ή τα σκυλιά στο δρόμο.

Χωρίς δουλειά, ή με δουλειά που σου δίνει ψίχουλα που δεν μπορούν να καλύψουν καμιά ανάγκη οι άνθρωποι καλούνται να επιλέξουν δυο πράγματα. Το θάνατο ή τη παρανομία. Η θα πεθάνουν ή θα κλέψουν. Η θα πεθάνουν ή θα κάνουν πιάτσα, θα γίνουν βαποράκια, θα οργανώνουν κομπίνες, θα φτιάξουν συμμορίες. Οι εναλλακτικές λύσεις του είδους πάμε να καλλιεργήσουμε ένα χωραφάκι είναι επίσης ωραίες ιδέες αλλά ουτοπία για χιλιάδες κόσμο που δεν έχουν ούτε ένα γαμημένο χωραφάκι να καλλιεργήσουν ούτε μπορούν τώρα να αγοράσουν. Οι μέχρι πρότινος λοιπόν Έλληνες νοικοκυραίοι πρέπει να πάρουν εντατικά μαθήματα πως ζεις στο Μπρονξ. Πως ζεις στα υποβαθμισμένα προάστια του Λονδίνου, κάτω από τις γέφυρες του Παρισιού, πως ζεις στα υπόγεια, στα γκέτο, ανάμεσα στο περιθώριο όλου του υποτιθέμενου "καθώς πρέπει" κόσμου. 

Η πολυτέλεια του σε τρία , τέσσερα , δέκα ή εκατό χρόνια θα μπορέσουμε να ξοφλήσουμε και να δούμε τι θα κάνουμε περιορίζεται πλέον στις οικογένειες που κλέψανε αισχρά αυτό το τόπο και που αλωνίζουν και κάνουν ότι τους γουστάρει, στα παρατρεχάμενα δουλικά τους και στους μαυραγορίτες που θα χεστούν στο χρήμα όπως έγινε και στη κατοχή.  Η πολυτέλεια αυτή του να περιμένεις χωρίς να σβήσεις κάπου σαν το σκυλί, δεν ανήκει στη πλειοψηφία ενός λαού που αυτή τη στιγμή είναι το τελευταίο δεδομένο στις πλατφόρμες συναλλαγών των πολυτελών λαπ τοπ που ρυθμίζουν τις τύχες του κόσμου.

Τι μας ζητάτε λοιπόν κύριοι? 

Ρατσιστικό πογκρόμ του Αστυνομικού Τμήματος Ρέντη , φωτο


Ρατσιστικό πογκρόμ του Αστυνομικού Τμήματος Ρέντη 
Καταγγελία

19/10/2012


Ρατσιστικό πογκρόμ σε συνοικισμό Πακιστανών μεταναστών στο Ρέντη οργάνωσε το βράδυ της Τετάρτης 17 Οκτώβρη το τοπικό αστυνομικό τμήμα. Συγκεκριμένα γύρω τις 8 το απόγευμα στην Οδό Αγίας Άννης 11, αστυνομικοί εισέβαλαν σε σπίτια Πακιστανών μεταναστών όπου με τη βία συνέλαβαν 35 άτομα και αφού τους ανάγκασαν να μπουν σε κλούβα, τους μετέφεραν στο αστυνομικό τμήμα, με τον ισχυρισμό ότι είχαν πληροφορίες για κατοχή ναρκωτικών.

Μετά από μερικές ώρες η αστυνομία ξαναγύρισε στα σπίτια των μεταναστών για να κάνει έρευνα. Οι αστυνομικοί έκαναν κυριολεκτικά επιδρομή, σπάζοντας και γκρεμίζοντας ότι βρήκαν μπροστά τους, αναποδογύρισαν κρεβάτια έπιπλα, έσπασαν ακόμα και ξύλινες οροφές και τα ξύλινα παραπήγματα στα οποία έμεναν οι μετανάστες. Αλλά δεν έμειναν μόνο εκεί. Προχώρησαν και σε πλιάτσικο αρπάζοντας οτιδήποτε βρήκαν μπροστά τους από χρήματα, μέχρι λάπτοπ και μικροσυσκευές.

Την Πέμπτη 18/10 αντιπροσωπεία της Πακιστανικής Κοινότητας και της ΚΕΕΡΦΑ Νίκαιας πραγματοποίησε παράσταση διαμαρτυρίας στο αστυνομικό τμήμα Ρέντη, όπου και διαπίστωσε τις συνθήκες πλήρους εξαθλίωσης στις οποίες κρατούνταν οι μετανάστες (φωτό).  24ωρες μετά τη σύλληψή τους, δεν τους είχε δοθεί νερό ή φαγητό ενώ δεν τους είχε επιτραπεί να πάνε ούτε στην τουαλέτα. Η αστυνομία ανάμεσα στις μεθόδους ανάκρισης χρησιμοποίησε ακόμα και το γδύσιμο. 

Καταγγέλλουμε την ρατσιστική τρομοκρατία της αστυνομίας σε βάρος των Πακιστανών μεταναστών,η οποία προκειμένου να προβεί σε συλλήψεις για κατοχή ναρκωτικών οργάνωσε μαζικό πογκρόμ 30 ατόμων μόνο και μόνο επειδή είχαν σκούρο δέρμα. Οι εργαζόμενοι και οι εργαζόμενες της Νίκαιας και το Ρέντη δεν πρόκειται να αφήσουν την ρατσιστική ασυδοσία της αστυνομίας του Δένδια, παραμονές μάλιστα πανεργατικής απεργίας, να σπέρνει μαζικά τον φόβο και τον πανικό, στους φτωχούς μετανάστες που ζουν σε παραπήγματα. 

Όπως στο παρελθόν απαντήσαμε ενωμένοι στις ρατσιστικές σκούπες του "Ξένιου Δία" και στη συνεργασία ΕΛΑΣ -Νεοναζί με τις τρομοκρατικές επιθέσεις σε βάρος των πακιστανών μεταναστών με το μεγάλο συλλαλητήριο που πραγματοποιήσαμε στις 5 Ιούλη στη Νίκαια, έτσι και θα συνεχίσουμε. 

Συνεχίζουμε στον ίδιο δρόμο και μετατρέπουμε τις παρελάσεις της 28ης Οκτώβρη σε ?αζικές αντιφασιστικές κινητοποιήσεις διαμαρτυρίας για τις πολιτικές της συγκυβέρνησης, των Μνημονίων, της φτώχειας, του ρατσισμού. 

Όλοι την Κυριακή 28/10 στις 10.30πμ στην πλατεία Οσίας Ξένης. 


ΥΓ. Η φωτό αφιερώνεται εξαιρετικά στον κ.Δένδια. Ο χώρος φυλάκισης έχει για δάπεδο ΧΩΜΑ και μία τρύπα για φώς…ιδανικός χώρος για ανθρωποφύλαξη «τύπου Δένδια»

http://www.antiracismfascism.org


Το Estelle δέχεται επίθεση από το Ισραήλ (ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ)


20 10.2012
Το Estelle δέχεται επίθεση από το Ισραήλ (ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ)13:00 Αναμένεται να φτάσουν στο Ashdod γύρω στις 4 το απόγευμα.

12:50
Αυτή τη στιγμή οδηγούνται οι επιβάτες του Estelle στο Ashdod.

12:00
Σύμφωνα με τον Drod Feiler, εκπρόσωπο της Πρωτοβουλίας "Ένα Καράβι για τη Γάζα-Σουηδία", το Estelle δέχτηκε επίθεση στις 10:15CET (11:15 ώρα Ελλάδας). Πέντε ή έξι σκάφη του ναυτικού περικύκλωσαν το Estelle. Στρατιώτες, φορώντας μάσκες προσπαθούν να ανέβουν στο πλοίο. Η επίθεση έλαβε χώρα σε διεθνή ύδατα (στίγμα: Ν31 25 Ε033 45)

Τελευταία ενημέρωση Σάββατο, 20 Οκτώβριος 2012 11:58

 http://www.shiptogaza.gr/

Συνέβη στη Λάρισα; Συνελήφθη για φοροδιαφυγή με… 4 τυρόπιτες;

Ένας άνδρας συνελήφθη για φοροδιαφυγή επειδή μετέφερε… 4 “ασυνόδευτες” τυρόπιτες! Όπως αναφέρει ο συλληφθείς στο ena1.org “σε επαγγελματικό φορτηγό, φορτωμένο με τιμολόγια όλα νόμιμα, κοντά 650 kgr αρτοπαρασκευάσματα, βρήκαν 4 (!!!) τυρόπιτες χωρίς συνοδευτικό χαρτί, που ήταν καθαρά για ιδία χρήση.
Αφού με έστειλαν απο τον Άννα στον Καϊάφα, στο τέλος έφαγα τόση ειρωνεία και ύβρη από τον προϊστάμενο της ΔΟΥ που μ’ έδιωξε, παρόλο που του μιλούσα πολύ ήρεμα κι απλά (λόγω χαρακτήρος περισσότερο) από το γραφείο του, μ’ ένα υφάκι ειρωνικό και με τα εξής λόγια «Αφού είστε παράνομος κύριε θα πληρώσετε. Τι το περάσατε εδώ;”.
Αποτέλεσμα… πρόστιμo 800 ευρώ, αφαίρεση άδειας κυκλοφορίας και πινακίδων.
πηγή

 http://papaioannou-giannis.net/

Παρασκευή 19 Οκτωβρίου 2012

Ελλάς, η Πεντάμορφη και το Τέρας

Καλώς ορίσατε στο μπάσταρδο τέκνο της συνουσίας Δύσης κι Ανατολής. Στη μίξη γαλάζιου και λευκού, πράσινου και γκρίζου, στον τόπο αυτό που αποχώρησε απ’ την ηγεμονία της οθωμανικής αυτοκρατορίας λιγότερο από δυο αιώνες πριν, και δέθηκε σα βαρκούλα στο τάνκερ της Δύσης απ΄την πρώτη στιγμή που ονομάστηκε Ελλάδα. Κι από τότε προχωρά με δυο προφίλ, τόσο συνδεδεμένα μα τόσο διαφορετικά. Στη μια της όψη η Πεντάμορφη, στην άλλη της το Τέρας.
Περπατώντας την Πεντάμορφη, χίλια καλά θα συναντήσεις. Νότες του Χατζιδάκι να συντροφεύουν το τιτίβισμα αηδονιών στα καταπράσινα δάση του Ολύμπου. Στίχους του Ελύτη ν’ απαγγέλλονται από γλάρους που ξαποσταίνουν πάνω σε στύλους ιωνικού ρυθμού, πλάι στο καταγάλανο λιμανάκι. Τον Σιδηρόπουλο να γράφει ροκ εντ ρολ για το Ζορμπά, αραχτός σε μπαλοντίβανο βεράντας στο Ζαγόρι. Λίγο πιο μακριά έντονους διαλόγους απ΄ τη λαϊκή συνέλευση που στήσανε πρόχειρα στις στάχτες βασιλικών ανακτόρων ο Αριστοτέλης κι ο Ροΐδης, ο Περικλής και ο Καστοριάδης, ο Πλάτωνας κι ο Διογένης. Και κάτω από μια γέρικη ελιά στην Άμφισσα, να κάνουν έρωτα ο Άσιμος με τον Τζίμη τον Πανούση, ενώ τους παίρνουν μάτι γυμνές οι μούσες. Θα δεις παππούδες να σου προσφέρουν βαρύ γλυκό και λουκουμάκι, μουστακαλήδες να σου δίνουν στο χέρι τη ρακή και μυταράδες να σε πιάνουν για πυρρίχιο γύρω από αναμμένη φλόγα. Κορίτσια δροσερά να σε προσκαλούν ν’ αλατίσεις αγκαλιά τους το κορμί σου, στο ναυάγιο του Ιονίου ή στον υγρό τάφο του Κολοσσού. Γιαγιάδες να σου βάζουν με το ζόρι γλυκό του κουταλιού στο πιατάκι, μετανάστες οικοδόμους απ’ τα Βαλκάνια να σε κερνάνε μια μπύρα κάτω απ’ τον πλάτανο και δίπλα στην βρυσούλα. Σ’ Ικαριώτικους χορούς θα μπλέξεις και κάτω απ’ τον Παρθενώνα θα ξαπλώσεις να διαβάσεις Καζαντζάκη, ν’ απαγγείλεις Καββαδία, να τραγουδήσεις Λοϊζο, να οργιάσεις παρέα με τον Διόνυσο, να φιλοσοφήσεις με τον Επίκουρο.
Είναι ωραία η Πεντάμορφη, κι οι ανθρώποι της ωραίοι. Μην κρίνεις μόνο απ’ αυτό που βλέπεις στα σήμερα. Να ξερες πόσοι απ’ αυτούς που βλέπεις να περπατάνε αδιάφοροι έχουνε προπάππου που σκοτώθηκε πολεμώντας τους Ναζί, που έμπλεξε στην κατάρα του εμφυλίου και φόνευσε το γείτονα του, που φυλακίστηκε από δικτάτορες και στάλθηκε εξορίες, που πέθανε στο πεζοδρόμιο σε κάποια απεργία, που έφυγε μονάχος στην ευρωπαϊκή φάμπρικα για να ταΐσει τα παιδιά του, που δούλεψε μέχρι τα βαθιά γεράματα κι όμως πέθανε χωρίς να χαμογελάσει. Να ξέρες πόσες απ’ αυτές που σήμερα στέκονται σαν σεξουαλικά αντικείμενα στα κλαμπ έχουν προγιαγιάδες που σήκωσαν όπλο απέναντι στο φασισμό, έραψαν πληγές από σκάγια, μπάλωσαν κάλτσες γδαρμένες από βράχια, εργάστηκαν σαν σκλάβες χαρίζοντας την υπεραξία του ιδρώτα τους σε καλοφαγωμένα αφεντικά και πέθαναν με τον χωρίς ανταπόδοση μόχθο να χει χαράξει τα πρόσωπα τους. Γι’ αυτό μην τον κρίνεις κακοπροαίρετα όποιον σου πει πως του έτυχε να μεγαλώσει εδώ. Ίσως και να ναι αδιάφορος, ίσως φτηνή χολιγουντιανή εικόνα…Ίσως όμως και να χει κομμάτια της Πεντάμορφης ακόμα στην ψυχή του.
Κι άμα γυρίσει το κεφάλι αυτός ο τόπος, μην τρομάξεις…είναι το Τέρας. Είναι η Τζούλια που σήμερα κάνει στριπτίζ στης Τατιάνας, προς χάριν των υψηλά ιστάμενων καλεσμένων της. Είναι η Σώτη που γράφει στο φορητό pc της απ’ τη σουίτα στη Μύκονο, αγναντεύοντας το φαντασμένο τίποτα με το σαμπανιζέ κρασί στο χέρι. Είναι ο Πρετεντέρης που τρώει αστακομακαρονάδα, φορώντας τη σαλιάρα και κουνά το δάχτυλο αυστηρά στο σερβιτόρο. Είναι ο Κασιδιάρης, που τρώει λαίμαργα τη σάρκα των δούλων που πέταξαν στην αρένα, προς χάριν του αιμοδιψούς κοινού του. Είναι ο παπάς που κλείνει ένα θέατρο κι ανοίγει μια Offshore στη θέση του, επικαλούμενος χρυσόβουλα. Είναι ο μπάτσος που γυρίζει ανάποδα το γκλοπ, για να χτυπήσει στα μούτρα ένα κοριτσάκι που τολμάει να φτύσει την στολή της εξουσίας. Είναι κι ο γαλανόλευκος παπάρας, που αφού αυνανιστεί μπροστά στην Παναγιά του, αφού φορέσει το χακί του σωβρακάκι, θα ξεσπάσει την μοναξιά του, την νοητική του τεμπελιά, την καταπίεση του αφεντικού του, πάνω στον αδύναμο,στον διαφορετικό, στον κατά προτίμηση Πακιστανό. Είναι ο εργοδότης που αφού συσσώρευσε ό,τι εσύ παρήγαγες σε φορολογικούς παραδείσους, τώρα φορά τη λυπημένη μάσκα παίζοντας την τραγωδία της κρίσης, και στέλνοντας σε στον ταξιθέτη του ΟΑΕΔ. Είναι αυτός που πνίγει μια μάνα σφίγγοντας το λαιμό της με τριχιά, για να της αποσπάσει το πορτοφόλι, ή πυροβολά κατά ρυπάς για ν΄αρπάξει βραχιολάκια και ρολόγια. Είναι ο σκυλοπόπ έμπορος φτηνού θεάματος Κουρκούλης που κάνει πως τραγουδάει, είναι ο σαχλαμάρας Σεφερλής που κάνει πως υποδύεται, είναι ο λαϊκιστής πολιτικός Ψωμιάδης που κάνει πώς ασχολείται με την πολιτική, είναι η ξεπουλημένη δημοσιογραφίσκος Τρέμη που κάνει πώς δημοσιογραφεί, είμαι εγώ που αντί να σηκωθώ όρθιος συνεχίζω να κάθομαι περιμένοντας όσο γίνεται περισσότερους να σηκωθούν μαζί μου.
Ξέρω, η αρρώστια μας μοιάζει αθεράπευτη. Η κατάσταση μας μοιάζει απελπιστική. Τι είναι όμως πιο άρρωστο, τι είναι πιο απελπιστικό απ’ το να σταματήσουμε να ελπίζουμε; Τι είναι πιο νοσηρό απ’ το ν’ αφήσουμε ελεύθερο τον πολιτικό χώρο στο τερατόμορφο συνονθύλευμα λαϊκιστών, σκληρών νεοφιλελεύθερων και νεοναζί; Τι είναι πιο εγωιστικό απ’ το ν’ ασχολείσαι αποκλειστικά με το πώς θα βγάλεις τη μέρα; Τώρα που βλέπεις μόνο το Τέρας, σκέψου πως η Πεντάμορφη είναι κάπου εκεί έξω κρυμμένη. Δεν είναι εθνική, δεν είναι τοπική, δεν είναι θρησκευόμενη. Φτύνει τις σημαίες, φτύνει το Χριστό και τον Μωάμεθ. Είναι η Πεντάμορφη που παίρνει τη μορφή που η κάθε κοινωνία επιλέγει, αναλαμβάνοντας την ευθύνη για το σχήμα του προσώπου της, τις καμπύλες του κορμιού της. Ας σχηματίσουμε την Πεντάμορφη, πάνω στο καμένο δέρμα του Τέρατος λοιπόν. Ιστορία μην λοξοκοιτάς, ερχόμαστε να σπάσουμε τον κύκλο σου.