Παρασκευή 10 Μαΐου 2013

ΑΚΟΥΣ ΤΣΙΠΡΑ; ΑΚΟΥΣ ΚΟΥΤΣΟΥΜΠΑ; ΑΚΟΥΣ ΚΑΜΜΕΝΕ;

 

απο χαρρυ κλυνν

ΤΩΝ ΟΙΚΙΩΝ ΥΜΩΝ ΕΜΠΙΠΡΑΜΕΝΩΝ ΥΜΕΙΣ ΑΔΕΤΕ...

ΑΚΟΥΣ ΤΣΙΠΡΑ;
ΑΚΟΥΣ ΚΟΥΤΣΟΥΜΠΑ;
ΑΚΟΥΣ ΚΑΜΜΕΝΕ;




Το πρόγραμμα πλήρους φτωχοποίησης του Ελλ. λαού εκτελείται με μαθηματική ακρίβεια από τα σιχαμερά Μερκελοτσιράκια της συγκυβέρνησης Σαμαρά. Κι ενώ η χώρα βυθίζεται και ο ανθός της παίρνει ξανά το δρόμο της ξενιτιάς, η ανεξήγητα νωθρή στάση των κομμάτων της αντιπολίτευσης δημιουργεί τεράστια ερωτηματικά!
Τι πρεσβεύουν τα λεγόμενα «αντιμνημονιακά κόμματα», ποιος είναι ο ρόλος τους; Τους ενδιαφέρει μονάχα να διαδεχτούν στην εξουσία την πολιτική μαφία που δολοφονεί εν ψυχρώ τους Έλληνες και σέρνει τη χώρα στο τέλμα της οπισθοδρόμησης και τίποτε άλλο; Αρκούν τα μεγάλα λόγια και οι υποχέσεις;
Αν περιμένετε, κύριοι της αντιπολίτευσης, να πέσει η συγκυβέρνηση Τσολάκογλου σαν ώριμο φρούτο για να αναλάβετε τη διακυβέρνηση ενός ρημαγμένου προτεκτοράτου που θα το κατοικούν κάποια εκατομμύρια εξαθλιωμένων γερόντων και οικονομικών μεταναστών, πλανάστε πλάνην οικτρά…
Ο λαός χωρίς τους ηγέτες που θα τον εμπνεύσουν και θα τον καθοδηγήσουν, έχει από καιρό συμβιβαστεί. Το δείχνει η δουλική του συμπεριφορά, η δειλία του, η ευκολία με την οποία υιοθετεί τα ψεύδη της φάρας των νταβατζήδων και των ρουφιανοδημοσιογράφων, το μαρτυρούν οι σφυγμομετρήσεις και τα εκλογικά αποτελέσματα, η χειμέρια νάρκη των ανέργων κι αυτών που ζούνε κάτω από τα όρια της φτώχειας!
Η Ελλάδα χάνεται με δική σας κυρίως ευθύνη κύριοι της αντιπολίτευσης! Τους ολετήρες τους γνωρίζουμε, τους ζούμε εδώ και χρόνια στο πληγιασμένο πετσί μας…
Ο μόνος τρόπος σωτηρίας είναι η άμεση εξέγερση του Ελληνικού λαού και η τιμωρία των επίορκων πολιτικών που οδήγησαν τη χώρα στον καιάδα… Άλλος τρόπος, δυστυχώς, δεν υπάρχει… Αλλά ούτε και θα υπάρξει...
Το δρεπανηφόρο άρμα της φτώχειας και της εξαθλίωσης έχει επιτελέσει ήδη το φρικιαστικό του έργο… Τουλάχιστον να σωθεί ότι έχει απομείνει…
Συνεχίστε, λοιπόν, να παίζεται το άθλιο τηλεοπτικό παιχνίδι της υποτιθέμενης «κοινοβουλευτικής νομιμότητας» και να είστε βέβαιοι ότι με τον ίδιο τρόπο που ο Ελ. Λαός κάποια στιγμή θα αναγκαστεί να κυνηγήσει τους επίορκους, με τον ίδιο ακριβώς τρόπο θα πάρει κι εσάς με τις πέτρες… Ότι «Η υπομονή έχει τα όριά της. Αν πάει πολύ μακριά, εγγίζει τα όρια της δειλίας» όπως είπε κι ο ακτιβιστής μαύρος πάνθηρας George Jackson.

Βασίλης Ν. Τριανταφυλλίδης
(Χάρρυ Κλυνν)

ΜΟΝΟ ΜΕ ΕΘΝΙΚΟ ΞΕΣΗΚΩΜΟ ΘΑ ΑΠΑΛΛΑΓΕΙ Η ΧΩΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΠΑΡΑΣΙΤΑ

απο Χαρρυ Κλυνν

Στο 27% η ανεργία τον Φεβρουάριο – 1.320.189 οι άνεργοι! Οι καταγεγραμμένοι… Οι μη καταγεγραμμένοι ξεπέρασε ήδη το θανατηφόρο 35%! Ενώ η ανεργία στους νέους έσπασε όλα τα παγκόσμια ρεκόρ φτάνοντας στο 64%!!!
Κι εσείς κωλοπαιδαράδες πανηγυρίζετε!
Σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ, οι άνεργοι αυξήθηκαν κατά 245.021 άτομα συγκριτικά με τον Φεβρουάριο του 2012 (+22,8%) ΤΟΥΤΕΣΤΙΝ 671 ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΧΑΝΟΥΝ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ … 671 οικογένειες ή 2.500 περίπου Έλληνες την ημέρα παντρεύονται τη φτώχεια και τη δυστυχία…
ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΒΡΟΜΕΡΑ ΚΑΙ ΤΡΙΣΑΘΛΙΑ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΑ ΕΧΕΤΕ ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΝΑ ΜΙΛΑΤΕ ΓΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΦΩΣ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΤΟΥ ΤΟΥΝΕΛ…


ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗΣΤΕ  ΕΛΛΗΝΕΣ… ΞΕΣΗΚΩΘΕΙΤΕ… 
ΤΣΑΚΙΣΤΕ
  ΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΤΣΟΛΙΑΔΕΣ  ΤΗΣ ΜΕΡΚΕΛΟΣΥΜΜΟΡΙΑΣ…
ΣΤΕΙΛΤΕ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΤΑ ΠΟΥΛΗΜΕΝΑ ΤΟΜΑΡΙΑ ΤΟΥ ΘΙΑΣΟΥ ΤΩΝ ΔΩΣΙΛΟΓΩΝ…



ΟΔΟΣ .....ΚΑΡΑΟΛΗ - ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ

Ο Μιχαλης Καραολής και ο Ανδρέας Δημητρίου υπήρξαν οι πρώτοι αγωνιστές του Κυπριακού Αγώνα που καταδικάσθηκαν σε θάνατο και εκτελέστηκαν από τους άγγλους δυνάστες.



...............................

 

Σαν σήμερα, 10 Μάη 1956, τα γουρούνια, οι άγγλοι αποικοκράτες δολοφόνησαν τον Μιχάλη Καραολή & τον Ανδρέα Δημητρίου

ΑΠΟ ΣΙΒΥΛΛΑ

........
 .......
 .................

 Προς τιμήν των δύο ηρώων, πολλοί δρόμοι στην Ελλάδα και την Κύπρο φέρουν το όνομά τους.

ΒΟΛΕΥΤΗΣ Λεσβου Νικος Σιφουνακης «Σου διόρισα τη γυναίκα σου, ρε γελοίε… κι έτρεχα στον Παναγόπουλο (διοικητή τότε της Εθνικής Τράπεζας)…»

ΚΙ ΑΚΟΜΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΒΟΛΕΥΤΗ

ΜΕΣΩ ΑΣΕΠ ΤΗΝ ΔΙΟΡΙΣΕΣ - ΒΟΛΕΥΤΗ ΣΙΦΟΥΝΑΚΗ?

Βγάλτο από μέσα σου...


μεσω αλεπου του Ολυμπου

Υπάρχει μία και μόνη παράταξη, η ολιγαρχική, και σε αυτή ανήκουν όλα τα κόμματα, δεξιά και αριστερά, των οποίων η δράση έχει έναν και μόνο σκοπό: να μην συγκροτηθεί ποτέ η δημοκρατική παράταξη.

Σχετικά με την διακυβέρνηση ενός συνόλου ανθρώπων (από χώρα έως φυσιολατρικό όμιλο) υπάρχουν δύο εκδοχές:
  • φορέας της εξουσίας είναι το ίδιο το σύνολο, δηλαδή ΟΛΟΙ
  • φορέας της εξουσίας είναι μια ομάδα μικρότερη του συνόλου, δηλαδή ΛΙΓΟΙ ή ΕΝΑΣ.
Με βάση αυτή την λογική θα έπρεπε να βλέπουμε να υπάρχουν σε κάθε χώρα δύο πολιτικές παρατάξεις:
  • μία δημοκρατική
  • μία ολιγαρχική
“Κατά παράδοξο τρόπο”, σε όλες τις χώρες υπάρχει μία και μόνη πολιτική παράταξη: η ολιγαρχική.


Η ολιγαρχική αυτή παράταξη είναι βέβαια χωρισμένη σε φατρίες οι οποίες ερίζουν για την πολιτική εξουσία. Οι φατρίες αυτής της ολιγαρχικής παράταξης έχουν την μορφή κομμάτων.

Η μόνη ουσιαστική διαφωνία αυτών των φατριών/κομμάτων είναι το ποιο από όλα θα έχει και θα ασκεί την πολιτική εξουσία.

Οσο πιο προς τα άκρα πάμε, δεξιά ή αριστερά, τόσο πιο ολιγαρχικές είναι οι ιδέες και οι απόψεις που επικρατούν στα κόμματα/φατρίες αυτής της ενιαίας ολιγαρχικής παράταξης. Πιο απολυταρχικές και πιο δεσποτικές.

Ομως ανάμεσα σε όλες αυτές τις φατρίες/κόμματα της ολιγαρχικής παράταξης υπάρχει πλήρης συμφωνία επάνω στο ότι η πολιτική εξουσία πρέπει να ασκείται από λίγους. Και όχι από το ίδιο το σύνολο του σώματος των πολιτών της χώρας.

Αν κάποιοι νομίζουν πως η αριστερά εξαιρείται από την παραπάνω λογική, νομίζουν λάθος.

Αν κάποιοι νομίζουν πως τα εκτός κοινοβουλίου κόμματα εξαιρούνται από την παραπάνω λογική, επίσης νομίζουν λάθος.

Αλλη παράταξη, πέρα από την ολιγαρχική, δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή. Δεν έχει υπάρξει άλλη παράταξη πέραν της ολιγαρχικής, για χιλιάδες χρόνια. Η ανθρωπότητα όλη στενάζει κάτω από την πολιτική εξουσία που ασκούν οι ολιγαρχικοί της εξουσιαστές.

Δημοκρατική παράταξη δεν υπάρχει λοιπόν. Πουθενά στον πλανήτη. Σε καμμία χώρα. Δεν υπάρχει συγκροτημένη δημοκρατική παράταξη πουθενά απολύτως.

Αυτό που υπάρχει, και που βλέπουμε και στην χώρα μας να υπάρχει, είναι μια μικρή ομάδα ανθρώπων που διακινεί ιδέες σχετικά με την δημοκρατία και την αυτο-κυβέρνηση του σώματος των πολιτών. Η ομάδα αυτή απέχει ακόμα αρκετά από το να συγκροτήσει παράταξη. Δημοκρατική παράταξη.

Παρόλα αυτά υπάρχουν σημαντικές κινήσεις και διακίνηση ιδεών, και μάλιστα όχι μόνο στο διαδίκτυο. Εν ολίγοις η ιστορία ξανα-έβαλε σε κίνηση, μετά από χιλιάδες χρόνια, μια διαδικασία συγκρότησης δημοκρατικής παράταξης. Είναι μια διαδικασία που φαίνεται πολύ δύσκολο να ανακοπεί πια. Για μια σειρά από λόγους.

Από τους ανθρώπους αυτής της μικρής ομάδας ανθρώπων που εργάζονται για την δημοκρατία, και που ούτε γνωρίζονται μεταξύ τους, θα μεταδοθεί αργά αλλά σταθερά η φλόγα και η γνώση και  στους υπόλοιπους. Εκείνους που έχουν αρχίσει και υποπτεύονται την ολιγαρχική μονοκρατορία που στηρίζεται στα κόμματα/φατρίες της μίας και μόνης ολιγαρχικής παράταξης που υπάρχει αυτή τη στιγμή. Δεξιά και αριστερά κόμματα.
Ενα πράγμα δεν πρέπει να κάνει αυτή η υπό συγκρότηση δημοκρατική παράταξη: κόμμα.

Δεν υπάρχει μη-συστημικό κόμμα. Ολα τα κόμματα είναι συστημικά. Είτε παίρνουν μέρος στο κοινοβουλευτικό παιχνίδι, είτε όχι. Το σημαντικό είναι πως όλα τα κόμματα αποδέχονται την λογική του οτι το σύνολο δεν μπορεί να είναι ο φορέας της πολιτικής εξουσίας, το υποκείμενο που ασκεί εξουσία, αλλά μόνο ένα αντικείμενο επί του οποίου ασκούνται πολιτικές και …παίρνονται μέτρα.

Το πρωταρχικό λοιπόν μέλημα όλων των δημοκρατών θα έπρεπε να είναι η δημιουργία τοπικών ομίλων δημοκρατίας. Χωρίς κεντρική ηγεσία. Με χαλαρή σύνδεση και επικοινωνία μεταξύ τους. “Στέκια δημοκρατίας“. Τα οποία θα διακινήσουν τις απλές ιδέες της δημοκρατίας και θα περάσουν πολιτική γνώση και εμπειρία, δημοκρατική γνώση και εμπειρία, και όχι κομματική-ολιγαρχική, και στους υπόλοιπους πολίτες.

Ομιλοι δημοκρατίας. Στέκια δημοκρατίας. Εντευκτήρια δημοκρατίας. Τοπικοί δήμοι πολιτών.

Δήμοι πολιτών με την αρχαία ελληνική έννοια.

Θραξ Αναρμόδιος

Πέμπτη 9 Μαΐου 2013

Συγκοινωνίες τέλος- Σε ιδιώτες τα λεωφορεία

Πέμπτη, 9 Μαΐου 2013



Μύθοι και πραγματικότητες για την κατάσταση στα μέσα μαζικής μεταφοράς

 Του Λεωνίδα Βατικιώτη - "Επίκαιρα"

Θέμα χρόνου, και μάλιστα πολύ λίγων μηνών, είναι να ξεκινήσει η επιχείρηση ιδιωτικοποίησης των αστικών λεωφορείων της Αθήνας, που θα σηματοδοτήσει δραματική επιδείνωση των συνθηκών μετακίνησης για εκατομμύρια κατοίκους του Λεκανοπεδίου. Και μάλιστα όχι για όλους, αλλά για τους πιο φτωχούς: συνταξιούχους, έφηβους, εργάτες - εργάτριες και νοικοκυρές, όλους αυτούς, δηλαδή, που στερούνται του δικού τους ιδιόκτητου μεταφορικού μέσου και χρησιμοποιούν τα δημόσια μέσα ή αυτά, τέλος πάντων, που όφειλαν να είναι δημόσια για τις μετακινήσεις τους.

Έτσι, η επικείμενη ιδιωτικοποίηση των αστικών λεωφορείων είκοσι δύο χρόνια μετά την αποτυχημένη προσπάθεια του Κωνσταντίνου Μητσοτάκη, που ξεσήκωσε θύελλα οργισμένων διαμαρτυριών στην ελληνική κοινωνία, αποτελώντας μέχρι σήμερα ένα επιτυχές παράδειγμα για το αποτέλεσμα που μπορεί να έχει ένας αγώνας, εναντίον της ιδιωτικοποίησης, θα σημάνει οικονομική αιμορραγία για το πενιχρό και διαρκώς συρρικνούμενο εισόδημα των στρωμάτων αυτών και απερίγραπτη καθημερινή ταλαιπωρία, με ατελείωτες ουρές στις στάσεις και πολύ... ποδαρόδρομο.

Σε ιδιώτες οι γραμμές-«φιλέτα»

«Η ψήφιση του νόμου για τα ΚΤΕΛ, που αναμένεται να γίνει τον Ιούνιο, θα δώσει το "πράσινο φως" στους ιδιώτες να μπουν στις δημόσιες μεταφορές της Αθήνας, ξεκινώντας φυσικά από τα "φιλέτα"», δηλώνει στα «Επίκαιρα» ο Σταύρος Μάνικας, οδηγός στα λεωφορεία και συνδικαλιστής στο σωματείο εργαζομένων της ΕΘΕΛ. «Βέβαιο είναι ότι οι ιδιώτες, αξιοποιώντας επιπλέον έναν προγενέστερο νόμο, τον 3320, θα εισέλθουν στις λεγόμενες γραμμές-κορμούς. Στις γραμμές, π.χ., που πάνε στο λιμάνι ή το αεροδρόμιο. Με μέσο όρο 50 επιβάτες κάθε λεωφορείο επί 5 ευρώ που είναι το εισιτήριο βγαίνει ένα σίγουρο έσοδο 250 ευρώ σε μία ώρα!».

Η υπερπροσφορά ιδιωτών που θα θελήσουν να εκμεταλλευτούν τα σίγουρα κέρδη των γραμμών-«φιλέτων» θα συνοδευτεί από την εγκατάλειψη των άγονων, όπως χαρακτηρίζονται, γραμμών. «Σήμερα υπάρχουν δεκάδες γραμμές που εξυπηρετούνται στο πλαίσιο του κοινωνικού έργου που επιτελούν δημόσιες συγκοινωνίες.
Για παράδειγμα, και με βάση τη δική μου εμπειρία από τον Πειραιά γραμμές όπως η 871 Πειραιάς - Ελευσίνα μέσω Σχιστού ή η 803 Πειραιάς - Δάσος Χαϊδαρίου, που είχε κοπεί και ξαναλειτούργησε κατόπιν δικών μας εργατικών παρεμβάσεων δεν θα έχουν καμία τύχη. Θα κοπούν απ τους ιδιώτες, μια και θα χαρακτηριστούν ασύμφορες, ανεξαρτήτως του γεγονότος ότι εξυπηρετούν μεροκαματιάρηδες ανθρώπους, που διαφορετικά θα πρέπει να πληρώσουν ταξί ή να σπαταλήσουν πολλαπλάσιες ώρες για να πάνε στη δουλειά τους».

Συρρίκνωση δρομολογίων

Και η κατάσταση όμως που υπάρχει μέχρι σήμερα κάθε άλλο παρά ειδυλλιακή μπορεί να χαρακτηριστεί. «Τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει πολλές μειώσεις στη συχνότητα που περνούν τα λεωφορεία», συνεχίζει ο κ. Μανίκας. «Στις γραμμές 824 και 825 Πειραιάς - Άγιος Αντώνης, στην Αμφιάλη, π.χ. μέχρι πριν από δύο χρόνια το λεωφορείο περνούσε ακόμη και κάθε έξι λεπτά. Τώρα περνάει κάθε τέταρτο. Ενώ η γραμμή 826 κάθε Κυριακή απόγευμα μένει με ένα λεωφορείο. Το μεγάλο πλήγμα, πάντως, τα δρομολόγια το δέχτηκαν από τους ΣΕΠίτες, επί Μητσοτάκη. Τότε καταργήθηκαν τα τελευταία δρομολόγια στις δώδεκα το βράδυ, τα οποία ουδέποτε επανήλθαν. Τώρα η συρρίκνωση των δρομολογίων είναι αποτέλεσμα της έλλειψης οδηγών και λεωφορείων. Και τα δύο προβλήματα είναι αποτέλεσμα της μνημονιακής πολιτικής των περικοπών.

Για να έχετε μια εικόνα, αρκεί να σας αναφέρω ότι σήμερα στην ΕΘΕΛ απασχολούνται 4.500 οδηγοί σε σύνολο 6.500 εργαζομένων, όπου επιπλέον συμπεριλαμβάνονται τεχνίτες, διοικητικοί κ.ά. Δεδομένου ότι στο στόλο της ΕΘΕΛ υπάρχουν περίπου 2.000 λεωφορεία και κάθε λεωφορείο χρειάζεται 3,8 οδηγούς (1,9 οδηγούς σε καθεμία από τις δύο βάρδιες), αυτό σημαίνει ότι σήμερα για να προσφέρουμε το αναγκαίο συγκοινωνιακό έργο θα θέλαμε γύρω στους 7.600 οδηγούς!». Ως αποτέλεσμα αυτής της έλλειψης, καθημερινά κόβονται δρομολόγια που εκτιμάται ότι αντιστοιχούν στο 20% των προγραμματισμένων.

Οχήματα που κόβονται στη μέση

«Δραματική όμως είναι η κατάσταση που επικρατεί και με τα οχήματα», συνεχίζει ο κ. Μανίκας. «Ειδικότερα αφότου η τελευταία μεγάλη παραγγελία 405 οχημάτων που έγινε από τον Κοντέλη αποδείχτηκε εξόχως προβληματική. Ποιος δεν θυμάται τα λεωφορεία που καίγονταν στο δρόμο; Ή εκείνα που κόβονταν στη μέση; Το πρόβλημα διευθετήθηκε με την εγκατάσταση στους χώρους της ΕΘΕΛ συνεργείων του Κοντέλη που επιδιορθώνουν τις βλάβες. Ακόμη κι έτσι όμως, πολλά οχήματα, προερχόμενα είτε από αυτή την παραγγελία είτε λόγω έλλειψης ανταλλακτικών, παραμένουν σε ακινησία μειώνοντας de facto το μεταφορικό έργο».

Αποτέλεσμα της έλλειψης λεωφορείων και προσωπικού είναι η κάθετη πτώση των χιλιομέτρων που διανύονται από 180 εκατομμύρια το 2009 σε 116 εκατομμύρια το 2012, όπως φαίνεται στον Πίνακα I, μείωση που αντιστοιχεί στο 36% μέσα σε τρία χρόνια. Σε ό,τι αφορά δε στους επιβάτες, με βάση πάλι τον ίδιο πίνακα, η μείωση που έχει επέλθει (από 851 εκατομμύρια το 2009 σε 684 εκατομμύρια το 2012) αντιστοιχεί στο 20%. Πρόκειται για στατιστικές της ντροπής, καθώς αυτή ακριβώς την περίοδο, που λόγω της κρίσης χιλιάδες άνθρωποι πούλησαν τα Ι.Χ. αυτοκίνητα τους ή σταμάτησαν να τα χρησιμοποιούν λόγω της ανόδου της τιμής της βενζίνης, αντί να αυξηθούν τα δρομολόγια των λεωφορείων, μειώθηκαν.

Δραματική μείωση των μισθών

Φαίνεται επίσης ότι κανένα κοινωνικό όφελος δεν είχαν οι θυσίες των εργαζομένων στις αστικές συγκοινωνίες, που κατά μέσο όρο είδαν τους μισθούς τους να μειώνονται κατά 55%. «Με είκοσι πέντε χρόνια προϋπηρεσία και δύο παιδιά, ο μισθός μου έφτασε στα 1.030 ευρώ. Πάρτε δε υπόψη σας τις επαγγελματικές ασθένειες από τις οποίες μαστίζεται ο κλάδος μας. Το 60% των οδηγών μεταξύ 45 και 55 ετών υποφέρει από κάποια επαγγελματική ασθένεια που την απέκτησε την ώρα της δουλειάς. Ειδικά καρδιολογικά, σκελετικά (αυχενικά και μέση) και προστάτης κάνουν θραύση».

Στο κενό επίσης έπεσε και η λεηλασία των επιβατών μέσω των υπέρογκων αυξήσεων στις τιμές των εισιτηρίων, καθώς, απ' ό,τι φάνηκε, η άνοδος της τιμής δεν έφερε βελτίωση του συγκοινωνιακού έργου. Καμία ανταποδοτικότητα! Στην πραγματικότητα η άνοδος της τιμής των εισιτηρίων στο 1,40 ευρώ συνοδεύτηκε από επιδείνωση του συγκοινωνιακού έργου, που διευκολύνει όμως αφάνταστα τους ιδιώτες, καθώς, ρίχνοντας την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και αυξάνοντας το κόστος, είναι ανοιχτός ο δρόμος για μια επικερδή και χωρίς ρίσκα ιδιωτικοποίηση.

Πρέπει, ωστόσο, να τονίσουμε ότι η ιδιωτικοποίηση των δημόσιων συγκοινωνιών δεν υπαγορεύεται από κάποια ανάγκη ελάφρυνσης του κρατικού προϋπολογισμού, ώστε να πάψουν να επιβαρύνονται τα δημόσια οικονομικά. Όπως φαίνεται στον Πίνακα II, που προέρχεται από τον κρατικό προϋπολογισμό του 2013 (σελ. 149 και 151), ο ΟΑΣΑ, που συνενώνει τις Οδικές Συγκοινωνίες (ΟΣΥ ΑΕ), κι αυτές με τη σειρά τους την ΕΘΕΛ και τον ΗΛΠΑΠ, και τις Σταθερές Συγκοινωνίες (ΣΤΑΣΥ ΑΕ), που συνενώνουν Αττικό Μετρό Εταιρεία Λειτουργίας, ΗΣΑΠ και ΤΡΑΜ, από το 2011 έχουν θετικό οικονομικό αποτέλεσμα, που φέτος θα είναι 8,83 εκατ. ευρώ, δηλαδή σχεδόν τριπλάσιο από το οικονομικό αποτέλεσμα του 2011 (3,03 εκατ. ευρώ). Λόγω λοιπόν κυρίως της μεγάλης μείωσης των μισθοδοσιών, αποτέλεσμα της μείωσης μισθών και προσωπικού, που μεταφράζεται φυσικά σε φτώχεια και εντατικοποίηση της εργασίας για τους εναπομείναντες, οι δημόσιες συγκοινωνίες είναι κερδοφόρες. Και αντί αυτό το κέρδος να αξιοποιηθεί, είτε στην κατεύθυνση ποιοτικής αναβάθμισης του μεταφορικού έργου προς όφελος της ποιότητας ζωής των κατοίκων του Λεκανοπεδίου είτε ακόμη και μείωσης του εισιτηρίου για νέες κατηγορίες αναξιοπαθούντων (π.χ. ανέργων), η τρόικα εσωτερικού αποφάσισε να το χαρίσει στους ιδιώτες...