Παρασκευή 7 Σεπτεμβρίου 2012

Αλλαγές στον έλεγχο εισιτηρίων στα μέσα μαζικής μεταφοράς

Χθες πραγματοποιήθηκε σύσκεψη υπό τον γενικό γραμματέα Νίκο Σταθόπουλο με τις διοικήσεις οργανισμών και εκπροσώπους εργαζομένων στα ΜΜΜ με θέμα την αντιμετώπιση της εισιτηριοδιαφυγής.
Ενδεικτικά μέτρα για πληρώνουν όλοι εισιτήριο, όπως αναφέρει και tovima.gr, είναι τα εξής:
  • Η κατάργηση του ενιαίου εισιτηρίου, χρονικής ισχύος 90′ και η θέσπιση ξεχωριστών κομίστρων για τα τραμ, μετρό, ΗΣΑΠ και τα λεωφορεία, τρόλεϊ, αλλά με σημαντικά μειωμένες τιμές.
  • Η θέσπιση ενιαίου εισιτηρίου για μετεπιβίβαση σε όλα τα μέσα, το οποίο, όμως, θα είναι αυστηρά μονής κατεύθυνσης, σε αντίθεση με ότι ισχύει σήμερα.
  • Η επιστροφή του θεσμού του εισπράκτορα.
  • Η είσοδος των επιβατών θα γίνεται μόνο από την μπροστινή πόρτα σε λεωφορεία και τρόλει και η πώληση εισιτηρίων από τους οδηγούς.
  • Η αναβίωση της υπηρεσίας ασφαλείας και ελέγχου (ΥΠΑΣΕΛ) που λειτουργούσε έως και πριν από λίγα χρόνια στην ΑΜΕΛ.
  • Να τοποθετηθούν μπάρες σε Μετρό και ΗΣΑΠ με στόχο τη δημιουργία ενός κλειστού συστήματος, στο οποίο κανείς δεν θα μπορεί να εισέλθει χωρίς να ακυρώσει το εισιτήριό του.
Από όσα διαβάζουμε:
-Πρακτικά δεν επιστρέφει ο ρόλος του εισπράκτορα, αλλά φορτώνονται οι οδηγοί με αυτό το ρόλο, με πολλές συνέπειες, μιά είναι η καθυστέρηση των δρομολογίων
-Η αναβίωση υπηρεσιών είναι πρόσχημα. Ελεγκτές υπάρχουν αλλά λειτουργούν σε ένα περίεργο καθεστώς: Οδηγοί συνήθως που τσεπώνουν ένα μέρος από τα πρόστιμα.
-Μπάρες στα τραίνα σημαίνει επιπλέον κόστος και έξοδα που είναι ανακόλουθα με το εκτιμώμενο κέρδος
-Πίσω από την κατάργηση του ενιαίου εισιτηρίου-που είναι παγκόσμια πρωτοτυπία-κρύβεται η ιλιγγιώδης αύξηση που μεθοδεύεται.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου