ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: Πριν 1' |
Σε ανάκληση φλιτζανιών LYDA προχωράει η ΙΚΕΑ
Στην ανάκληση φλιτζανιού LYDA (με κωδικό 30203379) προχωράει
η εταιρεία ΙΚΕΑ σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Τεχνικού Ελέγχου.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή, τα συγκεκριμένα φλιτζάνια μπορεί να σπάσουν όταν γεμίζονται με ζεστό υγρό και κατ’ επέκταση να προκαλέσουν έγκαυμα. Η ανάκληση στην Ελλάδα αφορά σε 2.218 τεμάχια.
Η IKEA έλαβε παγκοσμίως είκοσι αναφορές πελατών για τα φλιτζάνια LYDA που έσπασαν κατά τη χρήση. Σε δέκα από αυτά τα περιστατικά προκλήθηκε και τραυματισμός.
Στο πλαίσιο της ανάκλησης, η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και η IKEA καλούν τους καταναλωτές, που έχουν στη κατοχή τους φλιτζάνι LYDA, να σταματήσουν να το χρησιμοποιούν αμέσως και να επιστρέψουν το προϊόν στο τμήμα αλλαγών και επιστροφών σε οποιοδήποτε κατάστημα ΙΚΕΑ και θα λάβουν πίσω τα χρήματά τους.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή, τα συγκεκριμένα φλιτζάνια μπορεί να σπάσουν όταν γεμίζονται με ζεστό υγρό και κατ’ επέκταση να προκαλέσουν έγκαυμα. Η ανάκληση στην Ελλάδα αφορά σε 2.218 τεμάχια.
Η IKEA έλαβε παγκοσμίως είκοσι αναφορές πελατών για τα φλιτζάνια LYDA που έσπασαν κατά τη χρήση. Σε δέκα από αυτά τα περιστατικά προκλήθηκε και τραυματισμός.
Στο πλαίσιο της ανάκλησης, η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και η IKEA καλούν τους καταναλωτές, που έχουν στη κατοχή τους φλιτζάνι LYDA, να σταματήσουν να το χρησιμοποιούν αμέσως και να επιστρέψουν το προϊόν στο τμήμα αλλαγών και επιστροφών σε οποιοδήποτε κατάστημα ΙΚΕΑ και θα λάβουν πίσω τα χρήματά τους.