Τετάρτη 7 Μαρτίου 2012

Η Περιφέρεια Θεσσαλίας σε έκθεση τουρισμού στη Νυρεμβέργη


απο

* «Η κρίση στην Ελλάδα δεν είναι κρίση φιλοξενίας»


Με κεντρικό σύνθημα «Η οικονομική κρίση στην Ελλάδα δεν είναι κρίση ελληνικής φιλοξενίας», έκλεισε τις πύλες της η έκθεση τουρισμού της Νυρεμβέργης η οποία λειτούργησε από 29/2 έως 4/3/2012 ξεπερνώντας τους 120.000 επισκέπτες και καταγράφοντας μεγάλη επισκεψιμότητα ειδικά στο halle 9 που ήταν αφιερωμένο στις τουριστικές προτάσεις διακοπών για τους Γερμανούς.
Η Περιφέρεια Θεσσαλίας για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά συμμετέχει στη Freizeit Messe Nürnberg μια
ευρωπαϊκή έκθεση που αναδεικνύει τις δυνατότητες αξιοποίησης ελεύθερου χρόνου στους επισκέπτες της ευρύτερης περιοχής της Νυρεμβέργης με εκθέτες από όλη την Ευρώπη και με κυρίαρχη πρόταση τον τουρισμό. Η επιλογή της συμμετοχής σ΄ αυτή την έκθεση είναι οι απ’ ευθείας πτήσεις που η αεροπορική εταιρία Air Berlin έχει δρομολογήσει από το 2008 προς τα αεροδρόμια της Θεσσαλίας, της Νέας Αγχιάλου και μέσω Ντίσελντορφ για Σκιάθο, αλλά και λόγω των δυνατοτήτων που προσφέρουν οι πτήσεις της RYANAIR από Φρανκφούρτη για Νέα Αγχίαλο.
Η Περιφέρεια Θεσσαλίας, με το σύνθημα, «Κατευθείαν πτήσεις στη Θεσσαλία» έδωσε τη δυνατότητα στην ιδιωτική πρωτοβουλία, να οργανώσει μια ολοκληρωμένη παρουσίαση της Θεσσαλίας ως προορισμού τεσσάρων εποχών.
Με μεγάλες αντιπροσωπευτικές και συγχρόνως εντυπωσιακές αφίσες απεικονίζοντας το θεσσαλικό τουριστικό προϊόν δημιουργήθηκε μια αντιπροσωπευτική εικόνα της Ελλάδας με την ελληνική σημαία να είναι σε κυρίαρχο σημείο του περιπτέρου (40 περίπου τετραγωνικών μέτρων) ενώ πρέπει να σημειωθεί ότι ήταν η μοναδική συμμετοχή της Ελλάδας, γεγονός που αύξησε την επισκεψιμότητα. Πάνω από 10.000 επισκέπτες εξυπηρετήθηκαν από τους 8 επαγγελματίες πωλητές που έδιναν πληροφορίες για τους τουριστικούς προορισμούς , τα πακέτα διακοπών και τις γεύσεις της Θεσσαλίας. Στον χώρο του περιπτέρου υπήρχε μεγάλος χάρτης της Θεσσαλίας με έντονη αναφορά στις δυνατότητες πρόσβασης και την ανάδειξη των αεροδρομίου της Νέας Αγχιάλου και της Σκιάθου.
Η όλη προσπάθεια ήταν ένα αποτέλεσμα συνέργειας της Περιφέρειας με τους φορείς που εκδήλωσαν την επιθυμία να στηρίξουν αυτή τη δράση σ΄ αυτή τη δύσκολή οικονομική συγκυρία για τη χώρα ακολουθώντας τη χαραγμένη τουριστική πολιτική της η οποία είναι η θεματική τουριστική προσέγγιση των προορισμών της σε συνεργασία με τους ιδιώτες.
Στο περίπτερο συμμετείχαν ακόμη το Επιμελητήριο Μαγνησίας, ο Δήμος Βόλου, η Ένωση Ξενοδόχων Μαγνησίας, τα ξενοδοχεία Boutique hotel Kentrikon, Hotel Aglaida και 30 ακόμα επιχειρήσεις από τη Θεσσαλία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου