Πέμπτη 5 Ιουλίου 2012

Μαθηματική Ολυμπιάδα με άρωμα…Ελλάδας

απο metrogreece


Στην πολύπαθη Ελλάδα του σήμερα, μέσα στον κυκεώνα της οικονομικής κρίσης και της γενικότερης κοινωνικο-πολιτικής δίνης που μας ταλανίζει, η ελπίδα δεν πεθαίνει ποτέ…
Ο ήλιος βγαίνει πάντα μετά τη βροχή και τρυπώνει από όλες τις χαραμάδες αισιοδοξίας και ελπίδας για ένα καλύτερο μέλλον.
Μια απαράμιλλη ηλιαχτίδα ζωής, που διαπέρασε τον ουρανό της χώρας μας, ήταν και η διάκριση των έξι παιδιών από την Θεσσαλονίκη και την Ξάνθη μέχρι την Αθήνα και το Ηράκλειο με ενδιάμεσο σταθμό την Αιτωλοακαρνανία, τα οποία απέσπασαν διακρίσεις στα πλαίσια της 16ης Βαλκανικής Μαθηματικής Ολυμπιάδας Νέων, που πραγματοποιήθηκε στη Βέροια, στις 25 έως 29 Ιουνίου.
Στο πλευρό των παιδιών στάθηκαν από την αρχή μέχρι και το τέλος της συμμετοχής τους στην μαθηματική Ολυμπιάδα, τόσο οι γονείς τους όσο και η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία, που αυτή τη στιγμή αποτελεί τον μοναδικό φορέα στην Ελλάδα, που βοηθάει τα παιδιά σε εθελοντικό επίπεδο.
Το metrogreece.gr, επικοινώνησε με τους μαθητές που διακρίθηκαν και έμαθε για τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους, στον απόηχο της τιμητικής διάκρισής τους:
Παναγιωτόπουλος Απόστολος, Θεσσαλονίκη:
«Αισθάνομαι πολύ χαρούμενος, που οι κόποι μου ανταμείφθηκαν και επιβραβεύτηκαν με τον καλύτερο τρόπο και επιθυμώ να συνεχίσω να προσπαθώ και γι άλλες επιτυχίες στο μέλλον. Θέλω να βγάλω τη χώρα μου “ασπροπρόσωπη”, εξασφαλίζοντας και άλλες διακρίσεις. Ωστόσο, το σκέφτομαι σοβαρά να εγκατασταθώ αργότερα στο εξωτερικό, για να συνεχίσω την επαγγελματική μου πορεία, δεδομένης της κατάστασης που επικρατεί αυτή τη στιγμή στη χώρα μας».
Χαχάμης Νέστορας, Αιτωλοακαρνανία:
«Είμαι πραγματικά ευτυχής και υπερήφανος που πέτυχα αυτή τη διάκριση για εμένα και για την Ελλάδα. Αποτελεί κίνητρο, για να συνεχίσω την προσπάθεια και να καταφέρω να εξελιχθώ ακόμη περισσότερο. Θα επιδιώξω την μετάβασή μου στο εξωτερικό για τις σπουδές και την ένταξή μου στην αγορά εργασίας, γιατί οι ευκαιρίες είναι σαφώς πολύ περισσότερες».
Ντούνης Πέτρος, Αθήνα:
« Η ηθική ικανοποίηση είναι πολύ μεγάλη και οι εμπειρίες, που αποκόμισα από την όλη διοργάνωση, είναι πραγματικά πολύτιμες. Θα θυμάμαι για πάντα το θετικό κλίμα που επικρατούσε καθ΄όλη τη διάρκεια της Ολυμπιάδας, όπου αναπτύξαμε πολλές φιλίες και με τα παιδιά από όλες τις χώρες του εξωτερικού, που συμμετείχαν. Αν στο μέλλον κληθώ να επιλέξω, πού θα δραστηριοποιηθώ επαγγελματικά, θα επιλέξω σίγουρα το εξωτερικό».
Τσαγγαλίδου Ζωή, Ξάνθη:
« Έγιναν όλα τόσο γρήγορα και δεν πρόλαβα να συνειδητοποιήσω την επιτυχία μου, ωστόσο επικρατεί το αίσθημα της χαράς, της δικαίωσης των προσπαθειών μου και του ενθουσιασμού. Πάντα όταν έχεις καταφέρει κάτι, θέλεις να επαναλάβεις την επιτυχία και αυτό με κάνει να θέλω να καταβάλλω κι άλλες προσπάθειες στο μέλλον. Δεν θα ξεχάσω την αγάπη που εισπράξαμε όλα τα παιδιά από τους συμπατριώτες μας αλλά και από τα παιδιά όλων των χωρών που συμμετείχαν στη διοργάνωση. Η επιλογή του εξωτερικού ως μελλοντική χώρα διαμονής μου, είναι ένα ενδεχόμενο που το σκέφτομαι πολύ σοβαρά».
Φίλιππος, Σπυρίδων, Ηράκλειο:
«Πέρασα ευτυχισμένες στιγμές, που με έκαναν υπερήφανο και αισθάνομαι τυχερός που γνώρισα τόσα παιδιά από άλλες ξένες χώρες, με τα οποία θα διατηρήσουμε επαφές από εδώ και στο εξής. Θα ήθελα να συνεχίσω την προσπάθειά μου και στο μέλλον, γιατί η πρόοδος δεν σταματάει ποτέ. Δυστυχώς, οι συνθήκες που επικρατούν στη χώρα μας αυτή την περίοδο, με κάνουν να αντιμετωπίζω το ενδεχόμενο του εξωτερικού ως μια σοβαρή προοπτική».
Βίκυ Καλοφωτιά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου